Oct 4, 2009

Day 8

Assalamualaikum..
huhui..
hari ni sakit kepala still xmau hilang..
brape lame lg aku nk kena hadapi sakit ni..aduss~
tapi kan..
tgn kiri aku bengkak hari ni..
ntah makhluk mane yg gatal2 gigit tgn aku..
mungkin semut kot..
tau2 dah gatal,,pastu bengkak..
aduss~
so,,hari ni xde pape sangat perkembangan dari si kiri ni..
xpe..
oh,,esok ade appointment physio kat hsnz pukul 9 am..
haha..mesti best bleh main blok2 mcm kanak2 riang..
mesti tgn kiri aku akan enjoy esok..
ahaha..ade plak mcmtu yep..
huhu..
erm,,
aku akan ke Mesir pertengahan bulan 11 ni..
ye..
aku akan ketinggalan sebulan dari tarikh sepatutnya mula pengajian..
kalo diikutkan,,
aku sepatutnya dah memulakan sesi pengajian tahun satu di Mansoura bersama shbt2 lain..
tapi,,apakan daya,,
atas masalah kesihatan aku,,kene tangguh..
sedih gak tapi,,,
kalo kite xsihat pun xdapat jgk nak belajar..
kan kan kan???
aku pun dah setting balik mood ni..
dah ok sikit walaupun dari fizikalnya selalu sakit kepala..
takpe,,
yg penting,,
SABAR
hihihi..
trademark aku dah nih..
huhu..tgn kiriku skarang ni tengah menaip jugak!!!
liar sikit tapi xpe la..
cume bengkak yg xleh hand..
mcm nak tinggalkn dia dlm peti ais je..
ahahaha..
hari ni dapat mkn kek!
walaupun bukan kek resepi rahsia,,
tapi dapat jugak merasa..
trime kasih mak!
erm..
ok la..
tu je kot report mengarut tentang tgn kiri aku hari ni..
ape pn,,
dh seminggu aku lepas rawatan..
progress sikit2 pn xpe..
actually ni pun dh bnyak..
huhu..
dh start pening da..
nk tidor..
gudnyte..
tgn kiri melambai..
babai!





"Dan orang-orang yang telah mengerjakan kejahatan, kemudian bertaubat dan beriman, nescaya setelah itu Tuhanmu Maha Pengampun, Maha Penyayang"

No comments:

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...