Oct 2, 2009

Day 6

Assalamualaikum...,
ape khabar sume??
huhu,,
sayep di sini..
mcmnilah..
okey,,
bangun pagi hari keenam ni..
hari jumaat yg penuh keberkatan...
sedikit progress..
baby ku (tangan kiriku yep)
dh kenal rasa sejuk..
cume ia belum dapat merasai jasad air..
masih blum dapat mengesan kehadiran molekul2 air yg mengalir padanya
tapi,,
hari ni mandi bukan la perkara yg susah lagi..
ia dh dpat menggenggam barang..
aku dapat uruskan diri dengan sendiri tanpa bantuan sesiapa..
aku jgk bagi pendedahan yg baru..
bagi dia pegang batang penyapu..
belajar utk balance kn semula dua2 belah tangan..
tanganku masih kebas seperti biasa..
tak apa..asalkan dia boleh berfungsi..
ade lebam2 sikit kat tangan n siku.
kdg2 aku xdapat rasa kalo dia brlanggar dgn benda or dinding ke..
tau2 dah sakit..haha
so,,aku kene aware lebih la pada anggota sebelah kiri..
baby ni pn dh panas sikit.,bagus..
tapi kdg2 die brgerak sendiri..brdenyut2..
bgs jgk ada tindakbalas..

aku masih sakit kepala..
tiap2 masa..
kadang2 kuat,,kdg2 x sangat..
but,,continuously...rasa sakit tu xhilang..
aku masih bersolat duduk atas kerusi..
xdapat sujud btl2 disebabkan sakit kepala ni..

macam2 jgk yg bercelaru di minda ku..
can't help it..
mmg terjadi mcmtu
bukan aku yg memaksa utk berfikir..
effects bius ni ambil masa yg lama utk pulih..
aku pening2 lg..
ni sebab aku mmg dah bertekanan darah rendah..
aku juga dh jadi extra sensitif..
walaupun kata2 org x ditujukn kepada aku pn,,
aku jd terasa..
maaf ya,,aku x menuduh la..
aku kalo sakit macamni la
sensitif..


aku perlu kembali ke tempat tido..
dah penat..
tgn kanan masih menaip sendirian..
xpe,,
xlama lagi akn ditemani si kiri..
aku akan pastikan!

4 comments:

Unknown said...

chaiyok kim! semoga tgn kiri dpt temankan si tgn kanan.dia rindu suda tu.huhu =)

heijihatsutori said...

Gambatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

'Athifah Markzzaki said...

hehehe..btol2..
tq k.aina n heiji
=)

heijihatsutori said...

You're most welcome! ^^

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...