Oct 3, 2009

Day 7...

Assalamualaikum...
hari ni aku bgn awl..
5.25 am..
actually terbangun..
hajat da memanggil..
haha..
tapi,,
xsangke lak mak bangun jugak..
turun dapur die tengah sahur..
huhu..
pagi xsakit kpale sgat..
lepas solat subuh terus aku makan..
nasi kunyit mak buat smalam..
aku habiskn sume,,
then mkn ubat..
hari ni last aku mkn antibiotik Dexamethazone..
selamat tinggal antibiotik!
lepas makan sarapan aku sambung tido..(sila jgn tiru aksi ini)

bangun smula pukul 10 am.
mak dh keluar..
ziarah keluarga org meninggal..
aku bgun,,
online..
mencari2 en.Farizz yg xreply msg sjk pg td..
buat exercise skit utk tgn kiri aku..
die dh bleh menggenggam barang dgn elok..
mak balik..
makan tengahari..
aku dh boleh basuh pinggan sendiri!
n goreng telur mata lembu sendiri!
ceh,,walaupun bnda tu boleh dibuat tnpa prtolongan tgn kiri sekalipun..
tp aku gembira dia dpat membantu si kanan..
huhu..
petang tu,,xde ape2 sgt yg brlaku..
en.Farizz berjaya dijumpai..
sepetang aku menghabiskan setengah balang almond london..
dh habis..
selamat tinggal kuih raya 2009!
pastu..,
temankan mak berbuka puasa..

tgn kiriku hari ini..
aku dh bagi tekan2 keyboard sikit2..
masih liar..
tangan kanan trpaksa memenatkan diri mendelete..
ahaha..
takpe..
utk kebaikan si kiri ni jgk..
dia masih kebas..
aku xpasti sama ada kebas ni akan kekal or akn hilang..
entah la..
tp yg aku pentingkn skarang..
asalkn die berfungsi dulu..
tu je yg aku nak..
ok tgn kiri??
hehe..
itu je utk hari ni..
tgn kiri ku melambai..
babai!

1 comment:

heijihatsutori said...

Bgus r ade positive progress...dun push urself..take ur tyme..I'll be rooting 4 u!! ^^

Kau rasa?

Sometimes kau rasa empty bila suami jauh dari kau. Kau rasa takde protection, kau tak rasa belaian kasih sayang dia. Even though nowadays we...